primary school



Síce tento outfit až tak na základnú školu nie je ale na takú strednú, či vysokú by som si ho vedela predstaviť. Trochu odlišnosti, jemná dávka extravagancie, ale len tak aby učitelia nehundrali a pritom stále in podľa aktuálnych trendov. Presne takto by som nazvala dnešný look, ktorý by som si ja pokojne obliekla pred niekoľkým rokmi keď som ešte chodila do školy.
Samozrejme aj teraz ho nosím a cítim sa v ňom pohodlne. Len ho nemôžem nosiť do práce, to by bolo pár divných pohľadov na mňa. Skúsila som to totižto s týmito jeans-ami a veru to ste mali vidieť. Hold človek keď už začne pracovať, tak  bohužiaľ na niektorých pozíciách nemá až takú slobodu v obliekaní. Dokonca v niektorých prácach je striktný dresscode, ktorý musíte dodržiavať. Pričom v školách mám pocit, že to je každým rokom slobodnejšie. Farebné vlasy, počas teplých dní odhalené pupky a krátke šortky. Cez zimu zas martens-y, timberland-y a im podobná obuv, k tomu aktuálne trendy výstrelky danej sezóny. Napríklad také výšivky a nažehlovačky s naozaj výrazne pútajúcimi nápismi či obrázkami. Ja som to tentokrát chcela poňať jemnejšie ako dnešná mládež. Skôr som tom prispôsobila k tomu ako som chodila ja počas svojich školských čias (čo už teda bolo pomerne dávno). Mala som rada extravaganciu už vtedy ale bola som opatrná. Nechcela som predsa výrazne pútať pozornosť učiteľov. Ak vynikáte je to v tej škole o čosi zložitejšie, hlavne ak si na vás"zasadnú". Hm, by ma zaujímalo či sa toto slovné spojenie ešte vôbec používa. Viete, predsa len som už tá "staršia generácia", či chcem či nie. Aj keď vzhľadom možno klamem ale ročník ´90 v občianskom nepustí. Vráťme sa však trochu späť k outfitu, lebo tentokrát sa mi podarilo spojiť až dva aktuálne trendy v jednej kombinácii.Výšivky a strapcové džínsy. Čo sa mne naozaj nestáva často, keďže do  obchodov chodím sporadicky a trendy objavujem väčšinou online a nie vždy sa odhodlám daný trend kúpiť bez skúšania. Tentokrát sme si ale s Veronikou (Special edition life) spravili menší shopping day v predajni Forever 21, ktorá sa nachádza v Auparku. A neodolali sme ich novej kolekcii. Možno niekoho prekvapím ale naozaj som tam zavítala 1.x v živote a síce značka na mňa stále pôsobí viac dojmom pre mladšiu generáciu, dajú sa tam aj nájsť kúsky nositeľné aj pre nás viac ako 21-ročné :D Ja som síce teraz ten look poňala fakt skôr vekovo do 21 ale samostatne viete skvele využiť ako rifle, tak aj riflovku. Veď ja vám to ešte niekedy ukážem, ako sa tieto kúsky dajú nosiť aj inak. Mohli ste si už všimnúť...Ja naozaj vymýšľam a nosím všeličo a všeliak. To som proste ja - bláznivá ženská bez pravidiel obliekania. Inak jedine táto tričko mikina, ktorá ma očarila svojou hebkosťou a kvetinovou výšivkou bude vo mne vyvolávať študentský pocit natrvalo. No tak hebkú vec som tam nemohla nechať. Hlavne ak mi nedávno doslúžil môj viac ako 5 ročný hebunký sveter, ktorý som milovala počas jesenných dní nosiť kamkoľvek.  A občas sa zahrať na študentku nie je na škodu. No nie? Či? Čo si myslíte vy? Napíšte mi!
Ja vám na záver a ku koncu fotiek prikladám ešte menšie video z nášho dňa s Veronikou, lebo Oknajko sa rozhodol skúšať natáčať a ja skúšam jeho trpezlivosť dokedy mu to vydrží. Každým dňom čakám kedy ma pošlem ehm kadeľahšie... Zatiaľ sa drží a skúša zas výkon svojho notásku pri úpravách, čo je občas teda na skúšku nervov nás všetkých čo sme doma (vrátane Maxíka).











photo by Oknaj Lehcim, Nikon D5300


jeans, jacket & sweatshirt from Forever 21 in Aupark

Menovky: , ,