autumn/winter wishlist - Zaful


Ahojte lidičky, dnes som si povedala že aj keď som sa síce počas black friday nátlaku plného zliav prekonala, tak vám (aj sebe) aspoň prinesiem nejaký menší wishlist toho čo ma zaujalo a aj by som to prijala v šatníku počas tohto už zimného obdobia :) V spolupráci s eshopom Zaful som vám preto priniesla mini inšpiráciu kúskov, ktoré zaujmú a zapadnú do aktuálnych trendov ale aj mojej uletenosti.
Nebojte sa, nájdete tu aj nejaké tie bežne nositeľné kúsky. Napríklad taký aktuálny perličkový trend...Ako správna žena, ktorá dokonca tvorí šperky z perličiek a čipiek som neodolala a v mojom wishliste sa objavili rovno tri kúsky. Tento klasický perličkový sveter, ktorý je zaujímavý uzlíkom v prednej časti a vo farbe, ktorú počas jesene a zimy milujem. Tieto poločižmičky, lebo kombinácia (samozrejme umelej) kožušiny a perličiek je proste niečo trochu extravagantnejšie ale zároveň dostatočne elegantné ako k nohaviciam, tak aj k šatám a kožuchu. Šedý perlový svetrík je zas taká klasika v neklasickej dĺžke, keďže je robený na spôsob crop topov. Jeho posiate rukávy a golier ma ale jednoducho dostali. Pokračujeme ďalej v podobe ozdôb na svetroch, preto mi to nedalo a pridala som do wishlistu jeden svetrík s tak známymi brmbolcami. Tie si podľa mňa zamiluje každá žena, samozrejme všetko s mierou a na to je ideálny práve hnedý sveter so štyrmi brmbolčekmi, ktoré ho celý milo oživia. S ozdobami na svetroch som ale neskončila. Aktuálny výšivkový trend je stále ešte všade, tak to treba využiť. Ja som si vyhliadla kúsok, ktorý spĺňa rovno dva trendy a to výšivku a volány. Presne tak hovorím o bielom svetríku s tváričkou, ktorý ma dostal tým cute prevedením. Aj keď v mojom prípade "šikovnej ženy" váham nad tou bielou farbou. Videla som ho síce na Zaful aj v inej farbe (neuložila som si link), avšak na tomto sa mi páčilo viac ako vynikla výšivka tváričky. S volánmi alebo presnejšie so zvonovými rukávmi pokračujeme, ktoré sa tiež stali tento rok hitom ako cez leto, tak aj na jeseň a zimu. Vybrala som tentokrát niečo jemnejšie ale o to zas zaujímavejšie. Baby blue svetrík má totižto okrem zvonových rukávov aj rafinovaný detail na boku v podobe viazania. Žltý sveter ma zaujal hlavne farebnosťou. Už dlhšie hľadám niečo žlté, lebo som s hrôzou zistila že nemám nič v tejto farbe v šatníku a pri tom je to tak krásna farba. Hlavne sa mi páči kombinácia červeno-oranžových vlasov s oblečením žltej farby. Tak kedy ju vlastniť ak nie teraz kým som stále ryšavka. Človek nikdy nevie, kedy príde ten zlom a prestane ma táto farba na hlave baviť. Ale späť k svetríku. Detaily na rukávoch ma len viac presvedčili v tom dať si ho do svojho wishlistu. K záveru už len posledné dva kúsky v podobe topánok, ktoré podľa mňa buď milujete alebo nenávidíte. Neexistuje naozaj nič medzi tým. Ja keď som ich uvidela, zamilovala som sa. Možno to budem tým, že ja som extrovert, aj keď teda v práci to tak nevyzerá. Ak by som však mala vo všetkom úplne slobodnú ruku asi by si na mňa ľudia ťažko zvykli. Presne preto v mojom zozname skončili aj tieto dva extravagantnejšie páry topánok. Mokošky, ako ich nazvala blogerka Romilikes a mne sa tento názov od nej tak zapáčil, že som ho tiež začala používať, ma dostali okrem farby (opäť žltá) aj svojím super zateplením. Áno som si vedomá, že asi momentálne do zimy nie sú ale na niektoré jesenné dni by sa mi určite hodili, alebo na také vynesenie smetí :) Nech ich vynášam aspoň v štýlových topánkach. ;) Druhými sú tieto nízke čižmy, ktoré zas pôsobia ako keby ste si natiahli ponožky cez topánky (ako to moja polovička podotkla). Mne sa tento dizajn naozaj páči, ako na vysokých čižmách nad kolená, tak aj na takýchto nižších. Je to zaujímavé, opäť s jemnou dávkou extravagancie a v tomto farebnom prevedení ľahko kombinovateľné. Toto bola moja bodka na záver. Pevne verím, že vás niektorý z kúskov tiež zaujal :) A keby aj náhodou nie určite odporúčam mrknúť na Zaful, majú naozaj zaujímavý výber vecičiek. Tie čo ma poznáte už dlhšie viete, že sama som už objednávala so Zaful nejaké tie kúsky, mohli ste vidieť na mne moju milovanú sukňu od nich alebo tieto akože denimové šaty, ktoré dokážem vynosiť skoro počas celého roka:) V týchto zahraničných obchodoch je pri kúpe oblečenia dobré vedieť čo to o materiáloch. Potom s istotou nesiahnete vedľa, ako sa hovorí. O tom však možno inokedy... ak by ste chceli.


SHOP HERE: wine red pearls sweater / pompoms sweater / gray pearls sweater


 SHOP HERE:  ankle ribbed knit boots / mules shoes / faux fur & pearls boots


SHOP HERE: blue sweater / white sweater / yellow sweater

Menovky: , ,