Bio-Way - MYLO, NAVIA, SOAPHORIA


Počas minulého roka som robila 1. objednávku zo stránky Bio-Way a v mojej ankete instastories ste chceli aby som spravila recenziu na produkty, ktoré som z tohto eshopu objednala. S hrdosťou oznamujem, že som sa k tomu konečne dostala a dnes vám prinášam spomínanú recenziu.
Balíček obsahoval 3 plnohodnotné produkty. Krém a mydlo od Mylo, dezodorant od Navia a jednu vzorku mydielka od Soaphoria. Zásielka mi dorazila prekvapivo rýchlo a krásne zabalená. Toto na tých bio-eshopíkoch mám neskutočne rada, že si dávajú tak krásne záležať aj na balení.
Aké boli moje skúsenosti priamo s produktami? To sa dočítate nižšie.

Ako 1. produkt vám predstavím krém na tvár a telo "Trojruža" od Mylo:
Už dlhšie som hľadala niečo na moju pleť čo bude moju citlivú pokožku hydratovať, nebude to stáť pomaly pol výplaty a rýchlo sa vstrebe do pokožky. Mesiace som sa rozhodovala medzi všetkými slovenskými značkami a nakoniec som si povedala, že len tak zariskujem. Oplatilo sa. Naozaj. Našla som si skvelý krém ako na tvár, tak v mojom prípade aj na ruky, krk a dekolt. Vďaka bambuckému maslu skvele hydratuje pokožku a esenciálne oleje ju zas upokojujú a regenerujú. Pozor ale nie každému môže čuchovo sadnúť. Vďaka oleju z ruže, ružového dreva a sladkého pomaranču má tento krém výraznejšiu vôňu. Ja som po skúsenosti so sérom "Flóra" približne vedela do čoho idem. Pri správnom množstve sa vám aj rýchlo vpije do pokožky a neostáva mastný pocit, čo je za mňa super keďže ráno sa pomerne dosť ponáhľam a veru prevliekanie mastnej tváre cez sveter nie je nič moc :) Dobrá správa pre vegánov jedná sa o vegánsky produkt.

Ďalším produktom je prírodný dezodorant od Navia "Ranná rosa":
Od tejto značky som mala už svoj 1. prírodný dezodorant a veľmi mi vyhovovalo ich balenie a tým pádom aj spôsob aplikovania. Osobne som sa zatiaľ nevedela nikdy stotožniť s dezodorantmi, ktoré majú nanášanie prstami alebo nejakou tou špachtličkou. Aj to bol jeden z dôvodov prečo som volila Naviu. Prvý dezodorant som od nich zvolila s názvom "Lesná tôňa" ale nesadol mi až tak na jesenno-zimné obdobie s tou vôňou. Práve preto som teraz zvolila túto druhú možnosť a spravila som dobre. Ranná rosa je naozaj príjemná nenútená kvetinová vôňa. Keďže je bez obsahu sódy bikarbóny, je vhodná aj pre veľmi citlivú pokožku (pre mňa ideál)  a ešte ani raz sa mi nestalo, žeby som z neho mala fľaky na oblečení. Načo ale netreba zabúdať, pri používaní prírodných dezodorantoch a vždy to budem vo svojich recenziách spomínať, je že takéto produkty nezabraňujú poteniu. Oni svojim zložením eliminujú nepríjemný zápach, tým že zabraňujú množeniu baktérií. Tento dosť podstatný fakt, si je potrebné uvedomiť predtým ako by ste zvažovali kúpu prírodného dezodorantu.

Ako posledný plnohodnotný produkt vám predstavím mydlo, ktoré v našej domácnosti máme pravidelne nejaký ten rôčik, dva nimbové mydlo s trefným názvom "O psíkovi a vaničke":
Totižto tak ako som ja večne problémová s pleťou a pokožkou, žijem s naším problémovým psíkom. U orieška pomerne bežná záležitosť. Má citlivú pokožku (pozor nemýľte si to so srsťou, hovoríme o pokožke) a vzhľadom k tomu, že je dlhosrstý a biely musíme ho pravidelne po prechádzke čistiť. Nie vždy to ide ale bez mydla a hlavne pri každodennom umývaní sa mu pokožka vysušuje a samozrejme ho svrbí. Osvedčilo sa mi na tento problém práve toto mydielko. Maxíkovi to zjemňuje pocit svrbenia, začo môže práve esenciálny olej z čajovníka austrálskeho, ktorý sa nachádza v tomto mydle. Po umytí má aj jemnejšiu srsť a čo som postrehla, za tie roky trochu lepšie sa vtedy vyčesáva. Plus pre mňa veľká výhoda, ja sa nikdy z jeho mydielka nevyhádžem a ako alergik si tiež vďaka nemu zneutralizujem aktuálne ekzémy na rukách.

K záveru vám už len spomeniem moje posledné skúsenosti a to so vzorkou mydla "Mliečne potešenie"od Soaphoria:
Táto vzorka ma nesmierne dostala svojou vôňou, ktorá bola naozaj príjemne nenútená a s nádychom vanilky. Ruky mi po ňom ostali hebké a hydratované. Ja síce mám problém s alergiami na rukách a na tento problém toto mydlo naozaj nie je, je však veľmi vhodné pre veľmi suchú pokožku.


Menovky: , ,