Deichmann spring/summer 2018




Kto by nemiloval topánky? Neviem ako vy ale ja ich mám na ten náš malý byt nespočetné množstvo a myslím si, že ak sa raz presťahujeme do väčšieho moja zbierka sa razom zväčší. Vysoké, nízke, elegantné či športové, jednoduché alebo výrazné je to jedno, ak ma proste oslovia túžim po nich.
Áno som maniak aj keď mám pri ich nakupovaní večný problém s veľkosťou. V bežne dostupných centrách mám dve obľúbené predajne, v ktorých nakupujem pomerne pravidelne a  kde dokážem nájsť aj veľ. 35. Čo je v mojom prípade pri niektorých strihoch topánok nutnosť a práve jednou z nich je aj Deichmann, s ktorým spolupracujem odvtedy, odkedy ma šikovná Majka oslovila do premeny ich kabelky. Deichmann boli moje blogové začiatky a 1. spolupráca, čomu som dodnes vďačná. Keďže to bola jedna z mála značiek, ktorú som poznala a mala v láske už dávno predtým ako ma oni objavili. Presne o to viac som sa tešila pozvaniu na príjemný obed v skvelej spoločnosti a s ešte krásnymi topánkami. Táto ponuka sa predsa neodmieta. No nie? :) Ja som sa na oplátku, vám (lebo bez vás, čo tieto moje články čítate, by neboli takéto príležitosti) rozhodla priniesť ukážku toho čo vás čaká v aktuálnych trendoch na jar/leto 2018 medzi kabelka a topánkami. Nech viete čo si už v predstihu uloviť či už online alebo na predajni na tú našu peknú jar, ktorej sa neviem dočkať....
***
V akom duchu sa teda nesie tá naša jar na topánkach a kabelkách? Čo si pre nás Deichmann pripravil? Obuv na vysokom podpätku s brošňami a mašľami, tenisky s kvetinovými výšivkami a pružnými podošvami, členková obuv zdobená nitmi a perličkami - toto všetko nás čaká v predajniach počas sezónny jar/leto. Trblietavé detaily, nehynúca červená či pastelové farby v kombinácii s nápadnými vzormi. Ak sa niečo z toho objaví na vašich topánkach máte istotu, že "pôjdete" s aktuálnymi trendmi. Netreba ale zabúdať na pohodlnosť, preto pre tie ktoré neholdujú sandálkam mám dobrú správu. Svoj comeback hlásia pohodlné šľapky v rôznych prevedeniach od klasickej čiernej až po tie s neprehliadnuteľným lookom vďaka hviezdičkám, nitom, mašličkám či kožušinovým aplikáciám. Taktiež nemohli chýbať tak obľúbené espadrilky, ktoré vďaka dvojvrstvovej podrážke naberú úplne iný rozmer. Samozrejme mysleli aj na teniskové typy a Deichmann si pripravil naozaj široký výber na túto sezónu. Retro, či futuristické, športové alebo skôr elegantné, s metalickým odleskami alebo čisto biele. Myslím si, že si vyberie naozaj každý alebo budete mať problém, ktoré skôr :) Počas chladnejších dní si zas pripravili pár zaujímavých kúskov členkových topánok v prírodných farbách. Kabelky sa zas nesú v rozličných štýloch a veľkostiach. Nájdete u nich večerné kabelky s potlačou alebo v etno štýle,trendy "shopper bag", či klasické kabelky hranatých tvarov, ktoré budú taktiež doplnené o detaily v podobe výšiviek, kvetín a strapcov. Ani pri kabelkých nezabudli na športovejšie typy a pripravili si opäť rôzne vaky a batohy. Od klasických  až po tie výraznejšie v metalických odtieňoch či s výšivkami. Je sa naozaj na čo tešiť a myslím, že si nájde každá z nás to "pravé orechové". Čo si myslíte vy? Už ste objavili svojho favorita medzi kabelkami a topánkami? :) Ja veru áno a budem dúfať, že opäť raz objavím aj nejaké kúsky vo veľkosti 35. Mimochodom oplatí sa pozrieť si aj ich eshop, majú tam aj špeci online kolekciu, na ktorej ja osobne vždy nechávam oči. No a jeden tip na záver k spomínanému eshopu ak by vám kúsky nesadli dajú sa vrátiť v ktorejkoľvek Deichmann predajni... ja som takto vracala asi pred rokom kabelku lebo som sa netrafila do farby, ktorú som potrebovala a bezproblémov mi ju zobrali. Čiže za mňa túto možnosť kvitujem :) Na záver prikladám ako vždy pár foto z eventu a celkovej atmosféry, ktorá bola naozaj príjemná medzi týmito žienkami vo veľmi krásnych priestoroch Ministerstva pohody, kde sme mali pohodovú náladičku. Dnes už končím a vy mi nezabudni napísať ako sa vám spomínaná kolekcia jar/leto 2018 páči... Som zvedavá :)
 







(favorit dňa kuro-zajac a blogerky v akcii)

(rýchla selfie ešte pred odchodom)

photo by Maťa Cimermanová for Deichmann


Menovky: ,